İzmirlioğlu İlköğretim Okulu 3. sınıf öğrencilerinin düzenlediği Second Hand (İkinci El) adlı sosyal sorumluluk projesi bugün gerçekleştirildi.
Öğrencilerin evlerinden getirdikleri kullanılabilir durumda olan eşyalar, okul bahçesinde kurulan bir pazarda satışa sunuldu.Öğrenci ve velilerinin büyük ilgi gösterdiği bu projeden elde edilen gelirin, ihtiyaç sahiplerine verilmek üzere Fizyotem Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezine verileceği ifade edildi.
Medya Herkül olarak bu duyarlı projeyi hayata geçiren öğretmenler ve öğrencileri kutlar,örnek teşkil etmesini dileriz.






İZMİRLİOĞLU İLKÖĞRETİM'DEN BİR PROJE DAHA...
FEHMİ KARAMAN FOTOĞRAF SERGİSİNE YOĞUN İLGİ..
OBEZİTE VE DİYABET UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
ULUSLARARASI İŞBİRLİĞİ AĞINI GENİŞLETİYOR
KURBAN'A TEKERLEKLİ SANDALYE HEDİYE EDİLDİ
Test
MEDYA HERKÜL TANITIM ETKİNLİĞİ-VII
MEDYA HERKÜL TANITIM ETKİNLİĞİ-VI
MEDYA HERKÜL TANITIM ETKİNLİĞİ-V
MEDYA HERKÜL TANITIM ETKİNLİĞİ-IV
MEDYA HERKÜL TANITIM ETKİNLİĞİ-III
MEDYA HERKÜL TANITIM ETKİNLİĞİ-II
ALAPLI’DAN DÜNYA ŞAMPİYONLUĞUNA BAŞARI HİKÂYESİ
ERDEMİR VE EREĞLİ'NİN BİRLİKTE BÜYÜMESİNİ İSTİYORUZ..
ALAPLILI ALPEREN ATAR DÜNYA ŞAMPİYONU OLDU
ERDEMİR, EREĞLİ'NİN KURTULUŞ YIL DÖNÜMÜNÜ KUTLADI..
BU GÜZEL ŞEHRİ TERK EDERİM...
YORUM YAZ